Konferencja prasowa ORLEN Superligi oraz Telewizji Polsat - Energa Szczypiorno Kalisz
Konferencja prasowa ORLEN Superligi oraz Telewizji Polsat
Superliga sp. z o.o. oraz Telewizja Polsat serdecznie zapraszają na konferencję prasową, która odbędzie się 9 sierpnia (środa) o godzinie 12:00 w hotelu Four Points by Sheraton przy ul. Suwak 7b w Warszawie. Transmisja konferencji odbędzie się w Polsat Sport.
Superliga sp. z o.o. oraz Telewizja Polsat serdecznie zapraszają na konferencję prasową, która odbędzie się 9 sierpnia (środa) o godzinie 12:00 w hotelu Four Points by Sheraton przy ul. Suwak 7b w Warszawie. Transmisja konferencji odbędzie się w Polsat Sport.
Tematyką konferencji będzie ogłoszenie nadawcy telewizyjnego, który przez najbliższe sezony będzie transmitował spotkania najwyższego szczebla rozgrywek piłki ręcznej w Polsce.
Udział w konferencji wezmą:
Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.
Marian Kmita, Dyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat
Piotr Pykel, Wicedyrektor ds. Sportu Telewizji Polsat
Sławomir Szmal, były zawodnik i reprezentant Polski, Wiceprezes ZPRP
Karol Bielecki, były zawodnik i reprezentant Polski
Grzegorz Tkaczyk, były zawodnik i reprezentant Polski
Bezpośrednio po zakończeniu konferencji będzie możliwość przeprowadzenia wywiadów z wyżej wymienionymi gośćmi. Do dyspozycji mediów będzie również Sylwia Matuszczyk, szczypiornistka grająca w barwach Handball JKS Jarosław oraz Tomasz Gębala, zawodnik Kielce Handball.
ORLEN to największy sponsor polskiego sportu. Swoim wsparciem obejmuje blisko 100 utalentowanych zawodników i zawodniczek, ponad 70 klubów sportowych, 11 związków i 2 komitety – olimpijski i paralimpijski. ORLEN wspiera mistrzów, a także młode talenty. W całym 2022 roku koncern realizował programy, które swoim zasięgiem objęły ponad 300 tys. dzieci w całym kraju.
Superliga Sp. z o.o. jest spółką zarządzającą najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – ORLEN Superligą i ORLEN Superligą Kobiet, odpowiadającą za prowadzenie rozgrywek, sprzedaż praw medialnych i scentralizowanych praw marketingowych.